Reklama w branży usługowej
Niezależnie od branży, w jakiej działasz, dobrą formą promocji, jest reklama internetowa twoich usług. W zależności od rynku, może to być reklama o zasięgu lokalnym, lub ogólnopolskim. Kiedy jednak jesteś lokalnym przedsiębiorcą, wystarczy ci zasięg regionalny. Reklamę możesz zamieścić na stronie twojego miasta, lokalnego radia. Bardzo często właściciele firm, organizują liczne konkursy, które maja skłonić potencjalnych klientów do skorzystania z ich usług. Nagrody, to również możliwość uzyskania wielu zniżek, a nawet bezpłatnych konsultacji (na przykład w gabinetach kosmetycznych, czy salonach fryzjerskich) Zamiast reklamy planszowej, możesz wykorzystać własna stronę internetową, a na lokalnej witrynie miasta, zamieścić do niej link. Kiedy prowadzisz usługi fryzjerskie dobrze, aby na twojej stronie, znalazła się galeria zdjęć, opis produktów, na których pracujesz, a także sposób w jaki klienci mogą zapisać się na wizytę w salonie.
Galeria zdjęć, powinna być podzielona tematycznie, fryzury wieczorowe, włosy długie, krótkie, koloryzacja. Pamiętaj, ze jeśli uwieczniłaś na fotografii swoje klientki, musisz poprosić o wyrażenie zgody na umieszczenie ich wizerunku na twojej stronie. W przeciwnym wypadku, możesz narazić się nie małe kłopoty. Aby zachęcić klientki do odwiedzin w twoim salonie, możesz wprowadzić opcję newslettera. Każda osoba, która się do niego zapisze, otrzyma na przykład rabat na wykonywane usługi .Za pomocą newslettera, możesz wysyłać klientkom informacje o promocjach i akcjach organizowanych przez twój salon. Ważne jest, aby twoja strona internetowa była na bieżąco aktualizowana. Możesz zamieszczać tam różne informacje o nowych trendach w modzie, sposobach pielęgnacji włosów. Rób to tak często, jak to możliwe. Dzięki temu strona zyska dużą ilość odwiedzających. Taka witrynę możesz zrobić sama, korzystając z dostępnych w Internecie szablonów. Jeśli chcesz, by była bardziej rozbudowana, skorzystaj z wyspecjalizowanych firm, które znajdziesz w Internecie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.